Компресор кондиціонера - це механізм, що створює тиск в системі кондиціонування і переміщає фреон по трубках системи кондиціонування.
На вхід компресора кондиціонера з випарника надходить газоподібний фреон під низьким тиском в 3-5 атмосфер і температурою 10-20 ° С. Компресор стискає фреон до тиску 15-25 атмосфер, в результаті чого фреон нагрівається до 70 - 90 ° С, після чого надходить в конденсатор через радіатор кондиціонера.
Компресор кондиціонера, як правило, знаходиться попереду щодо силового агрегату, і приводиться в дію за допомогою поліклинового ременя (Клинового А2), пов'язаного зі шківом колінчастого вала.
Основними характеристиками компресора є ступінь компресії / стиснення (відношення максимального вихідного тиску парів холодоагенту до максимального вхідного тиску) і обсяг холодоагенту, який він може нагнітати.
Компресор в системі кондиціонування є найбільш складним і дорогим елементом. Ремонт компресора кондиціонера тягне за собою і промивку всієї системи кондиціонування, і заміну інших супутніх деталей.
Ознаки несправності компресора кондиціонера:
• монотонне гудіння, стукіт і шум, що виходить від компресора кондиціонера при заведеному двигуні;
• патьоки робочої рідини, що свідчить про негерметичності компресора;
• перепади тиску на манометрі на лінії всмоктування і нагнітання при працюючому компресорі кондиціонера.
Щоб ремонт компресора кондиціонера автомобіля не завдав серйозних збитків вашим фінансам, слід уважніше поставитися до системи кондиціонування повітря в салоні.
Не варто затягувати з ремонтом компресора кондиціонера, якщо Ви помітили хоч одна ознака його несправності. Несвоєчасна діагностика несправностей компресора кондиціонера може спричинити за собою не тільки великі фінансові витрати, але і неремонтоздатність всієї системи кондиціонування автомобіля.